top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Google+ Social Icon

RECENT POSTS: 

Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

Waar laat ik al mijn spullen.....

Een van de 5 functies die we hebben benoemd voor de wijk van de toekomst is WINKELEN.

SHOPPEN is voor veel mensen tegenwoordig een prettig tijdverdrijf. Het aanbod van (overbodige) spullen is overweldigend. In deze les blijven we even stilstaan bij onze hamsterwoede en de gevolgen daarvan: rotzooi.

Je gaat het volgende doen:

1. inventariseer je bezittingen. Probeer dit zo volledig mogelijk te doen.

2. Maak een lijst van overbodige spullen, dus wat je best weg kan doen zonder het echt te missen. Gebruik voor het wegdoen de volgende vraag: word ik er blij van als ik het in mijn handen hou? Zo niet, weg ermee.

Vervolgens ga je op je mobiel aan de slag: je zoekt op Pinterest.com met als zoekterm opruimen naar afbeeldingen van creatieve functionele opslagsystemen.

Bekijk de site inspirerend-wonen.be Schrijf daarna een kort verslag over je persoonlijke verzamelwoede en beschrijf hoe goed/slecht je bent met opruimen. Opruimen is een kunst. Plaats bij je verslag een afbeelding van Pinterest. Gebruik de zoekterm opruimen.


bottom of page